Work-life balance w praktyce

Zawrotne tempo życia, coraz szybszy przepływ informacji i duże oczekiwania co do efektywności zawodowej mogą łatwo doprowadzić do sytuacji, w której życie prywatne zostaje przysłonięte przez pracę. To z kolei często skutkuje zniszczeniem relacji z bliskimi, chronicznym przemęczeniem, zmniejszeniem zaangażowania, a nawet chorobami nerwicowymi i psychosomatycznymi. Co zatem zrobić, by pogodzić rozwój zawodowy z dbaniem o prywatne potrzeby?

Czytaj dalej

5 sposobów na zbudowanie efektywnego zespołu

To, jak każda zatrudniona osoba podchodzi do swojej pracy, powinno być bardzo ważne dla pracodawcy. Zadowolenie pracownika buduje bowiem pozytywną atmosferę w biurze, która w konsekwencji pomaga w jeszcze efektywniejszej pracy. Zarządzanie czasem pracownika, a także wymyślanie sposobów jego motywacji, należy do obowiązków kierownika działu, team leadera lub dyrektora (zależnie od nazewnictwa stosowanego w firmach). Zobacz, jakie działania powinna podejmować taka osoba, aby pracownicy czuli się integralną częścią firmy. Czytaj dalej

Zasady rekrutowania managerów

EDEN_BLOG_Zasady_rekrutowania_managerow

Rekrutacja na stanowiska managerskie różni od sposobu zatrudniania pozostałych pracowników. Najczęściej wyszukiwanie managerów odbywa się metodą executvie search, natomiast rozmowy są przeprowadzane zgodnie z wytycznymi assessment center, które później zostają poddane dokładnej i szerokiej analizie. Co oznaczają te pojęcia? Jak dzięki wdrożeniu procedur ES i AC można sprawdzić umiejętności kandydatów?

Czytaj dalej