Miejsce pracy naszej przyszłości - kim tak naprawdę jest „Generacja Z?”

Życie biura

Generacja Z wchodzi na rynek pracy!

Generacja Z obejmuje wszystkie osoby urodzone po 1995 roku, a te różnią się od wszystkich poprzednich generacji.

Do 2020 r. Generacja Z będzie stanowić 24% światowej siły roboczej. Przewiduje się, że w 20301 r. pokolenie Y (ur. 1981–1995) i pokolenie Z łącznie będą stanowić 75% wszystkich pracowników2.

 

Społeczeństwo i planeta

Pokolenie Z dba o otoczenie - wolą wybrać markę silnie zaangażowaną w ochronę środowiska i odpowiedzialną społecznie.

• Są skłonni zapłacić więcej za produkty i usługi firm, które naprawdę są zaangażowane w wywieranie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko6.

• 45% z nich wybiera marki, które są przyjazne dla środowiska i które ponoszą odpowiedzialność społeczną.7

 

Zdrowie i dobre samopoczucie

Generacja Z bardzo ceni swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Z przyjemnością otaczają się szeroką gamą produktów dostępnych dla nich w dowolnym momencie. Strategicznie rozmieszczone automaty z różnorodnymi opcjami zdrowego napoju to przykład idealnego rozwiązania.

• 76% twierdzi, że ważne jest, aby pracownicy priorytetowo traktowali swoje samopoczucie.

• 63% konsumentów stara się jeść i pić możliwie zdrowo.

• 82% twierdzi, że media społecznościowe mogą być cennym narzędziem w miejscu pracy, szczególnie w poszukiwaniu inspiracji na temat tego, co jeść w porze lunchu3

 

Pozwól Eden Springs pomóc Ci stworzyć przyjazne środowisko pracy dla Generacji Z

Pomożemy Ci przygotować środowisko pracy, w którym każde pokolenie poczuje się dobrze. Jako lider rynku w zakresie działań na rzecz klimatu dbamy również o przyszłe pokolenia poprzez nasze solidne zaangażowanie w ochronę środowiska. Oferujemy szeroką gamę dystrybutorów wody i ekspresów do kawy dla biur i pomagamy znaleźć odpowiednie rozwiązania dla każdego miejsca pracy.

Niezależnie od tego, jaki napój wybierzesz, my w Eden zadbaliśmy o to, aby nie tylko dobrze smakował - ale także, abyś mógł go pić z czystym sumieniem. Nasze certyfikaty neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla gwarantują, że kompensujemy całą naszą emisję CO2. Wszystkie nasze biura są zasilane w 100% energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniach Eden Springs na rzecz ochrony środowiska, polecamy zapoznanie się z naszą stroną www i dostępnym na niej blogiem.

Wszystkie informacje na temat naszych zaawansowanych technologicznie i ekologicznie certyfikowanych rozwiązań w zakresie napojów można znaleźć tutaj. Jeśli szukasz akcesoriów, takich jak kawa,  herbata czy kubki do napojów, odwiedź także nasz sklep internetowy MyEden, w którym możesz bezpośrednio zamówić swoje produkty.

 

 

1 Statista (2019) 
2 Deloitte Millennial Survey (2018)
3 Dimensional Research on behalf of Dell Technologies, `Gen Z: The Future has arrived.` (August to September 2018)
4 Peldon Rose UK Office Survey (November 2018)
5 The Conference Board global Consumer Confidence
6 IBM, Uniquely Generation Z: What brands should know about today`s youngest consumers`, (2017)
7 Attitudes towards healthy eating report – Mintel Feb 2018