Usługi i dostawy wody

Spełniamy Twoje wymagania z najwyższą starannością. Zapewniamy dostawę, instalację oraz serwis dystrybutorów wody.
Dostawy
Instalacja
DOK
Water service

Dostawy wody

  • Każda dostawa wody do biura i firmy jest realizowana zgodnie z Twoimi indywidualnymi preferencjami, dopasowana do zapotrzebowania na wodę w Twojej firmie i możliwości magazynowania butli z wodą.
  • Ustalamy częstotliwość dostaw co 2, 4 lub 8 tygodni, a wraz z dostawą wody odbieramy puste butle, które poddajemy procesowi czyszczenia, sanityzacji i ponownego napełniania w rozlewniach.
  • Woda źródlana Eden, która trafia do Twojej firmy, pochodzi ze starannie wybranych źródeł i posiada wszystkie certyfikaty jakości wymagane polskim prawem.
Water technical service

Instalacja dystrybutora filtrującego wodę

Instalacja dystrybutora filtrującego przeprowadzana jest bezpłatnie przez profesjonalnych techników, jest szybka i bezproblemowa.

Zainstalowanie dystrybutora wody filtrowanej będzie możliwe jeśli:

  • sieć wodociągowa będzie spełniać ogólne wymogi dotyczące wody pitnej
  • w miejscu instalacji będzie znajdować się gniazdo elektryczne - maksymalna odległość 1,5m
  • w miejscu instalacji będzie dostęp do sieci wodociągowej - odległość 10m
  • temperatura w rurociągu nie będzie przekraczać 30°C, a ciśnienie wody nie będzie mniejsze niż 1 bar

W Eden Springs stosujemy specjalne zabezpieczenia, które minimalizują ryzyko awarii:

  • reduktor ciśnienia - na wypadek wahań ciśnień wody
  • system blokady wodnej WATER BLOCK zabezpieczający przed niekontrolowanym wyciekiem
  • reset blokady wodnej
  • adapter łączący przewód wodny z dystrybutorem.

Skontaktuj się z nami, jesli chcesz wiedzieć więcej o dystrybutorach filtrujących.

Eden Springs customer service

Dział Obsługi Klienta

Masz pytania związane z użytkowaniem dystrybutorów wody lub ekspresów do kawy?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych standardów obsługi? 

Skontaktuj się  z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo, wysyłając wiadomość na adres: dok@pl.edensprings.com lub telefonicznie pod numerem 801 222 888 (z telefonu stacjonarnego – koszt jak za połączenie lokalne) lub 22 735 52 00 (z telefonu komórkowego – połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).

Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00.