Jak rozwiązywać konflikty w biurze?

Eden - jak rozwiązywać konflikty w biurze?
Biuro jest nie tylko miejscem pracy, ale także polem relacji współpracowników i przełożonych. Kiedy dąży się do osiągnięcia wspólnego celu, wszystkim powinno zależeć na wypracowaniu skutecznej i przyjaznej komunikacji. Zdarza się, że w tym modelu powstają małe lub większe konflikty. Jakie mogą być ich przyczyny i jak rozwiązywać konflikty w grupie?
Więcej

Ekologiczne biuro – 5 pomysłów, które warto wcielić w życie

Eden - Ekologiczne biuro - 5 pomysłów, które warto wcielić w życie
Ekologiczne rozwiązania w biurach zyskują na popularności. Przede wszystkim wzrasta świadomość odpowiedzialności za środowisko, w które często ingerujemy i z którego zasobów nadmiernie korzystamy. Jednocześnie zainteresowanie pracodawcy ekologią w biurze może być dla niego bardzo opłacalne – ograniczanie zużycia wody i energii elektrycznej w budynku przynosi duże oszczędności. Dodatkowo troska o środowisko wyrażana w konkretnych działaniach jest korzystna dla wizerunku firmy. Poznaj 5 prostych sposobów na ekologiczne biuro.
Więcej

10 sposobów na podniesienie kompetencji Twojego zespołu

Kompetencje zawodowe nie są stałe. Z upływem czasu mogą ulec zmianie zarówno nasze cechy osobowości i związane z nimi kompetencje miękkie, jak i poziom nabytych umiejętności, czyli kompetencje twarde. Ciągłe podnoszenie kompetencji pracownika powinno być ważne dla team leadera, bo jego rozwój będzie korzystny dla całej firmy. Sprawdź 10 najlepszych sposobów na rozwijanie umiejętności pracowników.
Więcej

Zarządzanie pokoleniami w organizacji cz. 2 – pokolenie X

Eden - zarządzenie pokoleniami w organizacji cz. 2
Pokolenie X (ang. Generation X) to osoby urodzone miedzy 1965 a 1983 rokiem (bywa że ta granica przesuwana jest do roku 1985), a zatem najczęściej synowie i córki osób z pokolenia baby boomers. Warto dowiedzieć się jak zarządzać ludźmi z pokolenia X, gdyż są oni wykwalifikowanymi, wartościowymi pracownikami, którzy cenią sobie niezależność.
Więcej

Jak wygląda obsługa i serwis dystrybutorów wody źródlanej?

Obsługa i serwis dystrybutorów wody źródlanej
Dystrybutory wody źródlanej na stałe weszły do polskich biur – znajdują się aż w 60% firm, zatrudniających powyżej 250 osób. Nic dziwnego, woda z dystrybutora to rozwiązanie uzasadnione z punktu widzenia troski o środowisko, komfortu pracowników czy optymalizacji kosztów prowadzenia biura. Należy jednak pamiętać, że – by dystrybutor działał prawidłowo – powinien być odpowiednio obsługiwany i serwisowany.
Więcej

Zarządzanie pokoleniami w organizacji cz. 1 – praca z baby boomers

Zarządzanie pokoleniami w organizacji
Pokolenie baby boomers, pokolenie X i Y oraz pokolenie Z.  Wśród wszystkich aktywnych zawodowo można wyróżnić te cztery grupy charakteryzujące się różnym podejściem do wykonywanego zawodu, zajmowanego stanowiska oraz innych współpracowników. Zobacz, jakie wartości są najważniejsze dla pracowników z pierwszej – najstarszej – grupy i dowiedz się, jak wykorzystać te informacje w zarządzaniu organizacją i zatrudnionymi osobami.
Więcej

Usprawnienie komunikacji w firmie

Usprawnienie komunikacji w firmie
„Sztuka komunikacji jest językiem przywództwa”, zauważył kiedyś James C. Humes, wieloletni autor przemów dla prezydentów USA. Sprawna komunikacja w firmie to jednak nie tylko kwestia porozumiewania się na linii zarząd-podwładni, lecz także przepływu informacji między zespołami pracowników. Co zrobić, by w Twoim miejscu pracy przekazywanie informacji przebiegało bez problemów? Dzięki nam codzienność Twojego biura nie będzie przypominała zabawy w głuchy telefon!
Więcej

Corporate wellness w praktyce

Corporate wellness to zarządzanie pracownikami firmy uwzględniające dbanie o ich zdrowie i samopoczucie. Idea ta zdobyła popularność w Stanach Zjednoczonych w latach 80. jako sposób na zmniejszenie kosztów związanych z niedyspozycją chorobową pracowników. Obecnie z różnych form corporate wellness korzysta ok. 80% zachodnich przedsiębiorstw. Dlaczego? Zobacz, co w idei dbania o zdrowie pracowników jest tak korzystne dla miejsca pracy.
Więcej

Zadania dla office managera na początek 2018 roku

Zadania dla office managera na początek 2018 roku

Początek roku to w firmie czas podsumowań, analiz i planów na kolejne 12 miesięcy. Należy m.in. opracować budżet, odświeżyć listę celów biznesowych oraz zdefiniować na nowo szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstwa. Wiele pracy czeka także office managera – od niego zależy bowiem prawidłowe funkcjonowanie biura. Jakie zadania powinna wykonać na początku roku osoba zajmująca to stanowisko?

Więcej

Reengineering wpisany w strategię rozwoju firmy – jak go wdrożyć?

eengineering wpisany w strategię rozwoju firmy
W niektórych firmach wprowadzenie gruntowych zmian organizacyjnych i procesowych jest niemal niezbędne, aby umożliwić dalszą działalność przedsiębiorstwa. Skuteczne przeprowadzenie nowych działań często wiąże się jednak z reorganizacją niemal każdego poziomu struktury firmy. Poszczególne etapy i metody przeprowadzania tych zmian proponuje reengineering. 
Więcej

Pages