Poszukaj odpowiedzi w naszym FAQ. Poniżej zebraliśmy dla Ciebie najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi, dotyczące produktów i usług Eden Springs.

Prosimy o kontakt z infolinią:

  • 801 222 888 (z telefonu stacjonarnego; koszt jak za połączenie lokalne)
  • +48 22 73 55 200 (z telefonu komórkowego; numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)

Prosimy o kontakt z infolinią:

  • 801 222 888 (z telefonu stacjonarnego; koszt jak za połączenie lokalne)
  • +48 22 73 55 200 (z telefonu komórkowego; numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)

Prosimy o kontakt z infolinią:

  • 801 222 888 (z telefonu stacjonarnego; koszt jak za połączenie lokalne)
  • +48 22 73 55 200 (z telefonu komórkowego; numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)

Aby sprawdzić najbliższy termin dostawy wody Eden, zaloguj się do e-DOK.

Objaśnienie pozycji na fakturze wraz z opisem - pobierz PDF.

  • wejdź na www.faktura.eden.pl,
  • zaloguj się, podając swój e-mail i numer Klienta (ID),
  • po zweryfikowaniu Twoich danych poprzez przesłanie wiadomości na adres mailowy podany w pierwszym kroku, przekierujemy Cię do formularza wyrażania zgody na E-FAKTURĘ,
  • wypełnij formularz wyrażania zgody.

Po wyrażeniu zgody z E-FAKTURY możesz korzystać już od najbliższego cyklu rozliczeniowego. 

Aby zamówić wodę Eden:

  • wypełnij formularz kontaktowy na stronie internetowej www.eden.pl
    lub
  • zadzwoń do Działu Telesprzedaży pod numer  801 222 444 (pn.-pt. w godz. 8.00-17.00)

Aby zapoznać się z aktualną ofertą firmy Eden prosimy zadzwonić do Działu Telesprzedaży pod numer telefonu  801 222 444 (pn.-pt. w godz. 8.00-17.00).

Przy złożeniu zamówienia na wodę Eden Klient wybiera jeden z pakietów bazowych. Co miesiąc płaci określoną kwotę za pakiet bazowy, w skład którego wchodzi: cena wynajmu dystrybutora wody (różne modele do wyboru), minimum dwie 18,9 litrowe butle z wodą źródlaną, stojak na butle oraz pełen pakiet usług: dostawa co 2, 4 lub 8 tygodni, serwis techniczny, opieka Działu Obsługi Klienta.

Ilość wody dostarczanej przez Eden zależy od potrzeb Klienta. Minimalna liczba wody to dwie butle 18,9-litrowe miesięcznie, wliczone w cenę pakietu bazowego. Przy zamówieniu do firmy lub biura większej ilości wody, oferujemy korzystniejsze ceny.

W pakiecie bazowym regularne dostawy wody co 4 tygodnie wliczone są w cenę. Jeśli zaistnieje nagła potrzeba dodatkowej dostawy, realizowana jest za dodatkową opłatą.

Jeśli w Państwa firmie lub oddziałach jest duże zapotrzebowanie na wodę dobrej jakości, proponujemy specjalną ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb. Oferta skierowana jest do Klientów, którzy zatrudniają powyżej 50 pracowników.

Pobierz instrukcję obsługi dystrybutora wody Eden >>

1. Ustawienie dystrybutora wody

  • Dystrybutor należy zainstalować w miejscu z dobrą wentylacją, tak by wolna przestrzeń wokół niego wynosiła minimum 5 cm.
  • Temperatura otoczenia w miejscu pracy urządzenia nie powinna być niższa niż 0oC.
  • Nie należy instalować dystrybutora ani przechowywać butli z wodą w miejscach mocno nasłonecznionych, w pobliżu źródeł ciepła lub roślin oraz w pomieszczeniach zapylonych.

2. Instalacja i uruchomienie dystrybutora wody

  • Pierwsza instalacja i uruchomienie urządzenia przeprowadzane są przez naszego przedstawiciela.
  • Chcąc przenieść urządzenie w inne miejsce należy:
  • Zdjąć butlę z wodą, nawet jeśli jest w niej woda, wyłączyć funkcję grzania, odłączyć od prądu i opróżnić ociekacz.
  • Podczas przestawiania lub transportu, urządzenie musi znajdować się zawsze w pozycji pionowej, a przed jego ponownym uruchomieniem należy odczekać 15 minut.
  • Urządzenie powinno być podłączone do gniazdka z bolcem ochronnym.
  • Przed nałożeniem butli trzeba zerwać z kapsla naklejkę zabezpieczającą.
  • Po nałożeniu pełnej butli należy wcisnąć kranik wody gorącej (czerwony), a następnie kranik wody zimnej (niebieski) i trzymać do momentu pojawienia się pełnego strumienia wody.
  • Należy odczekać, aż w butli przestaną pojawiać się pęcherzyki powietrza, a następnie podłączyć urządzenie do prądu.
  • Włącznik grzania znajdujący się z tyłu urządzenia wystarczy przełączyć z pozycji ""0"" na ""1"".
  • Po około 20 minutach należy sprawdzić, czy urządzenie grzeje i chłodzi wodę.

W przypadku pojawienia się nieprawidłowości w pracy urządzenia dozującego, prosimy o kontakt z infolinia 801 222 888 (pon.-pt., w godz. 8.00-17.00) 

  • Butlę należy wymienić od razu po jej opróżnieniu.
  • Zdjąć pustą butlę z urządzenia dozującego podnosząc ją energicznie do góry.
  • Górną powierzchnię nowej butli przetrzeć czystą ściereczką.
  • Zerwać z kapsla naklejkę zabezpieczającą.
  • Trzymając butlę za rączkę należy ją odwrócić do góry dnem i nałożyć na iglicę dystrybutora wody. 
  • Nie wolno używać butli do płynów innych niż woda źródlana Eden.
  • Butle, zarówno pełne jak i puste, należy przechowywać w czystym i chłodnym pomieszczeniu zabezpieczonym przed wpływem czynników atmosferycznych i niedostępnym dla zwierząt, chroniąc je przed uszkodzeniami mechanicznymi.
  • Fabrycznie zamkniętą butlę należy otworzyć tuż przed jej użyciem.
  • Korzystając codziennie z wody Eden i naszych dystrybutorów wody, należy pamiętać o zachowaniu podstawowych zasad higieny, które zapewnią bezpieczne korzystanie z krystalicznie czystej i zdrowej wody.
  • Nie należy dotykać wnętrza kapsla na butelce i końcówek kraników.
  • Nie należy zostawiać urządzenia dozującego bez butli.
  • Należy oczyszczać ociekacz.
  • Dbając o zdrowie naszych klientów i chcąc aby czuli się z nami bezpiecznie, Eden Springs przeprowadza dwa razy w roku sanityzację urządzenia dozującego.

Więcej o sanityzacji dystrybutorów wody >>

W przypadku wszelkich awarii związanych z dystrybutorem należy zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod numer telefonu 801 222 888 i podać numer Klienta. Nieodpłatnie specjalista ds. serwisu dokona naprawy na miejscu lub wymieni dystrybutor na nowy. 

Jeżeli urządzenie było często używane, należy odczekać 15 minut  na ostudzenie.

Obluzował się samouszczelniający się zawór przy nakrętce. Żadne działanie nie jest konieczne. Woda pozostała nienaruszona. Kiedy butla znajduje się w automacie, pozostaje ciągle zamknięta. Proszę nie podnosić butli, dopóki nie będzie pusta, inaczej woda wycieknie.

  • Należy sprawdzić, czy dystrybutor jest podłączony do prądu.
  • Należy zweryfikować, czy przełącznik z tyłu dystrybutora wody jest w pozycji „1”. Jeśli jest w pozycji „0”, należy włączyć przełącznik na pozycję „1”. Po około 20 minutach z kranika z powinna płynąć ciepła woda.
  • Niektóre dystrybutory wody mogą od czasu do czasu pracować głośniej podczas podgrzewania lub chłodzenia wody. Jest to normalne zjawisko, które po krótkiej chwili ustąpi.
  • Jeśli dystrybutor jest ustawiony na nierównej powierzchni, może pracować głośno. W takim przypadku należy wypoziomować urządzenie stawiając je na równej i płaskiej powierzchni.

Należy wyjąć odpowietrznik (odpowietrznik znajduje się w kołnierzu dystrybutora, w miejscu gdzie zakłada się butlę i wciśnięty jest na jego obrzeżach. Ma kształt koła bądź półkola) i włożyć go ponownie przy wymianie na nową pełną butlę wody, pod warunkiem, że od wyjęcia odpowietrznika minęło przynajmniej 48 godzin potrzebne do wyschnięcia odpowietrznika.

Sanityzacja, czyli inaczej usługa Eden Fresh Service to obowiązkowa usługa wykonywana 2 razy w roku przez wyspecjalizowanego pracownika Eden Springs, polegająca na wymianie wszystkich części dystrybutora mających kontakt z zimną wodą. Aby poznać szczegóły oraz dowiedzieć się, dlaczego regularna sanityzacja jest tak ważna, odwiedź stronę Sanityzacja >> oraz zobacz nasz film.

Woda źródlana Eden dostarczana jest ze starannie wysyelekcjonowanych źródeł w Polsce.

Takie rozwiązanie zapewnia wydobycie bez nadmiernej eksploatacji oraz zapewnienie optymalnej dostawy, tak by w jak najmniejszym stopniu wpływać na środowisko naturalne.

Poznaj nasze źródla >>

Nasze rozlewnie podlegają ścisłej kontroli Sanepidu oraz naszych laboratoriów, które badają każdą partię wody. Od 2002 roku wybrane przez nas rozlewnie  posiadają certyfikaty amerykańskiej organizacji NSF, promującej najwyższe standardy w przemyśle spożywczym, a także systemu HACCP pozwalającego w porę wykryć i usunąć problemy powstałe w procesie produkcyjnym.

Więcej na temat wody Eden >>

Jeżeli woda wodociągowa spełnia wymagania polskich przepisów sanitarnych, oznacza to, że jest bezpieczna. Technologia stosowana w dystrybutorach filtrujących wodę gwarantuje nie tylko dobry wygląd, smak i zapach wody, ale przede wszystkim jej najwyższą jakość - usuwa zanieczyszczenia zachowując korzystne dla zdrowia składniki i minerały.

System filtrów węglowych eliminuje z wody groźne oraz szkodliwe dla zdrowia substancje, bakterie, wszelkie zanieczyszczenia stałe do 0,5 mikrona oraz nieprzyjemny smak, zapach i barwę wody. Redukuje również powstawanie osadu kamiennego. Jednocześnie pozostawia w wodzie wszystkie składniki i minerały mające pozytywny wpływ na zdrowie. 

System filtrów z odwróconą osmozą eliminuje z wody zanieczyszczenia stałe, bakterie ale również wszystkie składniki mineralne (mikro i makroelementy), tworząc tym samym wodę jałową (destylowaną). Następnie woda zostaje sztucznie wzbogacona w niektóre minerały poprzez zastosowanie mineralizatora. Spożywanie wody jałowej sprawia, że z organizmu zostają wypłukane niezbędne składniki mineralne. 

Ponadto urządzenie z systemem filtrów z odwróconą osmozą marnotrawi wodę, ponieważ na 1 litr wody pobranej z wodociągu ponad 0,9l wraca do kanalizacji. Tym samym takie urządzenie musi być podłączone również do kanalizacji.

Dystrybutor filtrujący wodę poprawia następujące właściwości wody:

  • organoleptyczne (smak i zapach) poprzez usunięcie 95% chloru 
  • zdrowotne poprzez: ◦usunięcie stałych zanieczyszczeń takich jak osady, zabrudzenia oraz rdza 
    • zmniejszenie mętności wody poprzez usunięcie zanieczyszczeń stałych (zawiesin, rdzy). 
    • redukcja bakterie z grupy cyst
    • oczyszczanie wody z ołowiu
  • użytkowe
    • zmniejszenie odkładania się kamienia w zbiorniku wody gorącej i wytrącania się w gorącym napoju (np. herbacie) 

Ponadto, dystrybutor wody filtrowanej umożliwia szybki i wygodny dostęp do wody schłodzonej, schłodzonej gazowanej lub podgrzanej do temperatury umożliwiającej zaparzenie kawy lub herbaty.

  • Wydajność wody zimnej - 20 l/h
  • Wydajność wody gorącej - 12 l/h

W urządzeniach zastosowany jest profesjonalny system filtracji wody Oasis  Green Filter® - testowany zgodnie ze standardami NSF/ANSI zapis 42 dla chloru, smaku i zapachu oraz NSF/ASNI zapis 53 dla cyst. 

Filtry wody Oasis  Green Filter® pozwalają wyeliminować szkodliwe substancje, bakterie, nieprzyjemny zapach, kolor i smak, pozostawiając jednocześnie wszystkie składniki wody mające pozytywny wpływ na zdrowie i dobry smak wody. 

Zarówno dystrybutory wody filtrowanej, jak i filtry wody Oasis Green Filter® wykonane są z materiałów nietoksycznych do kontaktu z żywnością. Filtry Oasis Green Filter® wytwarzane są z materiałów zaakceptowanych przez NSF (National Sanitisation Foundation) i są poddawane recyklingowi.

Działanie zestawu filtrów w urządzeniach Eden Unlimited opiera się na czterech etapach filtracji:

I. Filtracja wstępna: mechaniczna

  • eliminuje zanieczyszczenia stałe do 5 mikronów, tj.
  • kamień,
  • rdzę,
  • muł,
  • piasek,
  • drobiny mechaniczne oraz inne osady.

II. Filtracja zasadnicza: węglowa

  • eliminuje zanieczyszczenia stałe do 0,5 mikrona,
  • eliminuje w 99,9% cysty (bakterie),
  • eliminuje zanieczyszczenia chemiczne: toksafen, dichlorobenzen,
  • redukuje zawartość chloru do 99,9%,
  • redukuje zawartość ołowiu,
  • poprawia smak,
  • poprawia zapach,
  • poprawia kolor.

III. Filtracja zapobiegająca powstawaniu osadu kamiennego

IV. Filtracja końcowa: węglowa

Sanityzacja dystrybutora filtrującego polega na wymianie filtrów wody 3M na nowe oraz dezynfekcji układu wodnego co 6 miesięcy.

W ramach opłaty miesięcznej wszystkie koszty eksploatacyjne takie jak wymiany filtrów, sanityzacja i okresowe przeglądy ponosi Eden. Ponadto Eden gwarantuje ciągłą pracę urządzenia, co oznacza, że w przypadku awarii zapewnia bezpłatny serwis, bądź wymianę urządzenia w razie konieczności. Maksymalny pobór mocy przez urządzenie wynosi - 640-810 W.

Wydajność filtrów umożliwia przefiltrowanie 4500 litrów wody.

Testowanie filtrów wody odbywa się w specjalistycznych laboratoriach producentów, którzy dbając o rynek i swoich klientów dokładają wszelkich starań, aby ich produkt spełniał wszystkie światowe standardy.

Woda wodociągowa w Polsce musi spełniać normy Europejskie zwłaszcza, od kiedy Polska jest członkiem UE. Dlatego fakt gdzie badano filtr nie ma znaczenia, o ile uzyskane wyniki zapewniają odpowiednie efekty pracy tych elementów.

Dystrybutor filtrujący instaluje się w pomieszczeniu, w którym znajduje się kran/zawór z wodą (może być w kilkumetrowej odległości od docelowej lokalizacji urządzenia, ale w ramach tego samego pomieszczenia, bez zabudowy meblowej) i gniazdo instalacji elektrycznej z uziemieniem, nie dalej niż 2 metry od miejsca lokalizacji urządzenia.

  • Bezpłatny serwis urządzeń,
  • Opiekę Działu Obsługi Klienta oraz indywidualnego Opiekuna,
  • Wymianę filtrów co 12 miesięcy,
  • Sanityzację co 6 miesięcy.

Przyłączenia urządzenia u klienta (instalacja standardowa) jest bezpłatna. Jeżeli jednak Klient zrezygnuje z umowy przed okresem jej obowiązywania, Eden będzie pobierał opłatę kompensacyjną w wysokości zgodnej z zapisem w umowie.

Aby zamówić filtry do wody w systemie Eden Unlimited, należy skontaktować się z naszym Działem Telesprzedaży pod numerem 801 222 444 lub wypełnić formularz kontaktowy.

Jest wiele historii związanych z pochodzeniem kawy. Jedna z nich głosi, że kawa pochodzi od nazwy prowincji Kaffa w Etiopii, gdzie w I w p.n.e. po raz pierwszy zaczęto spożywać owoce kawowca. Jeden z pasterzy zauważył, że po zjedzeniu owoców pewnego drzewa jego kozy były bardziej ożywione. Ziarna te zaczęli spożywać również wojownicy etiopscy licząc na uzyskanie takiej samej mocy i pobudzenia.

Lavazza Blue jest marką firmy Lavazza, która jest liderem wśród włoskich producentów kaw.

System Lavazza Blue to wyśmienite włoskie ekspresy ciśnieniowe i pasujące do nich kapsułki kawy. W każdej kapsułce znajduje się hermetycznie zamknięta świeżo palona kawa, zmielona w optymalnym stopniu. Dlatego każda kapsułka gwarantuje takie same walory – wyrazisty smak, intensywny aromat oraz powtarzalność jakościową zaparzanych kaw. Wyśmienitą kawę z kapsułki Lavazza Blue, przygotujemy wygodnie i szybko.

Wystarczy włożyć wybraną kapsułkę kawy Lavazza Blue do ekspresu i w kilka chwil możemy otrzymać mocne i aromatyczne espresso z gęsta cremą, śmietankowe cappuccino lub trójwarstwową kawę latte.

Wszystkie kapsułki z kawą Lavazza Blue są dostępne na stronie z ofertą.

Kupno ekspresu do kawy oznacza wydatek od kilkuset nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych, a następnie wydatki związane z serwisem ekspresu oraz kupnem samej kawy. Daje to jednak swobodę w wyborze marki kawy i kupowanych ilości. Dzierżawa ekspresu wiąże się z podpisaniem umowy z dostawcą kawy, który użycza ekspres i bierze na siebie serwisowanie urządzenia. W przypadku dzierżawy ekspresu klient ponosi koszt zakupu kawy. To rozwiązanie jest o tyle korzystne, że nie trzeba na starcie zainwestować pieniędzy w kupno maszyny.

Eden Springs oferuje klientom możliwość dzierżawy ekspresów do kawy, czyli użyczamy klientom ekspres na okres współpracy, gwarantujemy serwis urządzeń i bezpłatne dostawy. Klient jedynie wybiera rodzaj kawy, jaki chce otrzymać w danym miesiącu.

W przypadku ekspresu Capitani Espresso na kapsułki Lavazza Blue, ekspres przechodzi na własność klienta, po zakończeniu umowy. Płatność za ekspres jest rozłożona na korzystne miesięczne raty.

Skontaktuj się z naszym Działem Telesprzedaży: 

  • telefonicznie: pod numerem 801 222 444 lub 22 73 74 479 
  • online: wypełnij formularz kontaktowy.

Wybierając model ekspresu ciśnieniowego Lavazza Blue do swojej firmy należy kierować się również liczbą kaw, które będziemy przygotowywać miesięcznie. Ekspres LB 1000 sprawdzi się przy konsumpcji ok. 100-150 kaw miesięcznie, a model LB 2301 będzie idealny przy konsumpcji stałej powyżej 200 kaw miesięcznie.

Kupno ekspresu oznacza, że jest to wydatek od kilkuset nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych, a następnie wydatki związane z serwisem urządzenia oraz kupnem samej kawy. Daje to jednak swobodę w wyborze marki kawy i kupowanych ilości. Dzierżawa wiąże się z podpisaniem umowy z dostawcą kawy, który użycza ekspres i bierze na siebie serwisowanie urządzenia. W przypadku dzierżawy klient ponosi koszt zakupu kawy. To rozwiązanie jest o tyle korzystne, że nie trzeba na starcie zainwestować pieniędzy w kupno maszyny.

Eden Springs oferuje klientom możliwość dzierżawy ekspresów do kawy, czyli użyczamy klientom ekspres na okres współpracy, gwarantujemy serwis urządzeń i bezpłatne dostawy. Klient jedynie wybiera rodzaj kawy, jaki chce otrzymać w danym miesiącu.

Aby podpisać z nami umowę na dostawy kawy Lavazza Blue oraz otrzymać ekspres do kawy na czas umowy, należy skontaktować się z naszym Działem Telesprzedaży pod numerem 801 222 444. Nasi konsultanci przedstawią Państwu pełną ofertę oraz pomogą dobrać rozwiązanie dopasowane do potrzeb państwa i Państwa firmy.

Pakiet Lavazza Blue zawiera wybrany ekspres na czas umowy oraz dostawy kawy co 4 tygodnie. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie z ofertą Lavazza Blue.

Przede wszystkim należy zastanowić się, ile osób dziennie będzie używało ekspresu oraz ile kaw dziennie będziecie Państwo przygotowywać. Od ilości przygotowanych kaw dziennie, zależy wybór ekspresu oraz pakietu, w którym jest dostępny.

  • 2-4 kawy dziennie: polecamy ekspres Capitani Espresso na kapsułki Lavazza Blue. Idealny do małego biura, kompaktowy i wygodny. Najmniejszy ekspres na kapsułki Lavazza Blue dostępny na rynku.
  • 5-10 kaw dziennie: idealny będzie ekspres LB 1100 na kapsułki Lavazza Blue. Otrzymasz doskonałą włoską kawę i nie musisz inwestować w ekspres.
  • 11-25 kaw dziennie: masz do wyboru ekspres na kapsułki LB2301 lub ekspres Saeco Lirika Plus na kawę ziarnistą. W wygodnych pakietach płacisz wyłącznie za kawę, ekspres otrzymujesz za darmo na czas trwania umowy. Szybko i profesjonalnie otrzymujesz kawę, jak z włoskiej kawiarni.
  • Powyżej 25 kaw dziennie: wybierz jeden z ekspresów ciśnieniowych Saeco. Profesjonalne ekspresy Saeco prosto z Włoch doskonale sprawdzą się w dużej firmie, gwarantując doskonały smak i aromat każdej filiżanki kawy.

Przede wszystkim są łatwe w obsłudze i funkcjonalne. W obsłudze ekspresów ciśnieniowych w systemie Lavazza Blue nie trzeba posiadać specjalnych umiejętności baristy, aby za każdym razem przyrządzić tak samo doskonałą kawę.

Automatyczne ekspresy Saeco to rozwiązanie idealne dla dużych firm. Dzięki włoskim ekspresom Saeco, mogą Państwo delektować się doskonale zaparzoną kawą w swojej firmie.

Specjaliści z firmy Saeco posiadają unikatową wiedzę o kawie i umiejętnie łączą technologię ze sztuką parzenia doskonałego włoskiego ekspresso. Efektem ich pasji i precyzji w projektowaniu są nowatorskie rozwiązania w ekspresach Saeco.

Idealnie zmielona kawa w ceramicznych młynkach i mleko spienione na gęstą piankę o odpowiedniej temperaturze to gwarancja przyrządzenia aromatycznej kawy, jak z włoskiej kawiarni.
 

Przed uruchomieniem pierwszy raz ekspresu LB 1100, należy go odpowietrzyć.

  1. Napełnij zbiornik znajdujący się po prawej stronie urządzenia, wodą pitną, do górnej linii oznaczającej maksymalny poziom wody w zbiorniku.
  2. Podłącz urządzenie przewodem zasilającym do gniazdka o napięciu nie przekraczającym 230V i 50Hz z bolcem uziemiającym.
  3. Wciśnij wyłącznik główny urządzenia znajdujący się po lewej stronie w podstawie urządzenia.
  4. Skontroluj poprawność działania wyłącznika pokrywy kapsuł poprzez podniesienie i opuszczenie pokrywy kapsuł. W czasie podnoszenia pokrywy kapsuł zapalą się na czerwono dwie zewnętrzne lampki sygnalizacyjne, a po całkowitym opuszczeniu pokrywy kapsuł, zgasną.
  5. Skontroluj poprawność działania wyłącznika napełnienia ociekacza na zużyte kapsułki. Wysuń, a następnie wsuń ociekacz.
  6. Wysuń spieniacz mleka z komory ociekacza i podstaw kubek pod rurkę spieniacza.
  7. Naciśnij przycisk z oznacznikiem „kropla wody” znajdujący się na panelu sterującym.
  8. Po jednostajnym wypływie wody i uzyskaniu minimum 100ml, ponownie naciśnij przycisk z oznacznikiem "kropla wody".

Za każdym razem przed użyciem ekspresu, należy upewnić się, czy w zbiorniku znajduje się woda. 

Obsługa ekspresów Lavazza Blue jest bardzo łatwa, wręcz intuicyjna. Wystarczy włożyć wybraną kapsułkę Lavazza Blue do ekspresu i w kilka chwil możemy otrzymać mocne i aromatyczne espresso z gęsta cremą, śmietankowe cappuccino lub trójwarstwowe caffe latte. 

Do każdego ekspresu dołączona jest instrukcja obsługi urządzenia. Przed uruchomieniem ekspresu należy się z nią zapoznać i postępować według wskazówek.

Urządzenia vendingowe umożliwiają przygotowanie kawy w szybki i łatwy sposób. Automaty do kawy sprawdzają się w licznych lokalizacjach: dużych biurowcach, instytucjach, uczelniach, czy na otwartych przestrzeni. Nie wymagają stałej obsługi pracownika i mogą działać całą dobę.

Automaty do kawy mogą serwować napoje bezpłatnie dla pracowników lub z wybraną opcją płatności. Przy automatach vendingowych można urządzić również kącik kawowy, zaopatrzony w akcesoria typu kubeczki papierowe do kawy, mieszadełka, serwetki, syropy.

Urządzenia do vendingu dostępne są w ofercie Eden dla dużych klientów. Zadzwoń po ofertę automatów do kawy pod numer 801 222 444 lub 22 73 74 479.

Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 801 222 888, który przyjmie zgłoszenie i poinformuje o kolejnych krokach.