Zarządzanie pokoleniami w organizacji cz. 2 – pokolenie X

Eden - zarządzenie pokoleniami w organizacji cz. 2
Pokolenie X (ang. Generation X) to osoby urodzone miedzy 1965 a 1983 rokiem (bywa że ta granica przesuwana jest do roku 1985), a zatem najczęściej synowie i córki osób z pokolenia baby boomers. Warto dowiedzieć się jak zarządzać ludźmi z pokolenia X, gdyż są oni wykwalifikowanymi, wartościowymi pracownikami, którzy cenią sobie niezależność.
Więcej

Integracja pracowników – jak ją zorganizować i dlaczego jest tak ważna?

Integracja pracowników – jak ją zorganizować i dlaczego jest tak ważna?

Integracja pracowników to nie tylko przejaw zachodniej mody, lecz także przede wszystkim realna korzyść dla firmy. Jak jednak zorganizować firmowe spotkanie integracyjne tak, by pogodzić potrzeby pracowników i pracodawców? Co zrobić, by wykorzystać wszystkie wynikające z niego możliwości? Przedstawiamy kilka sprawdzonych pomysłów.

Więcej

5 powodów, dla których warto zamówić dystrybutor wody do firmy

5 powodów, dla których warto zamówić dystrybutor wody do firmy

Zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy każdy właściciel firmy powinien zagwarantować zatrudnionym osobom stały i nieograniczony dostęp do wody pitnej. Jednym z najbardziej opłacalnych, wygodnych i ekologicznych rozwiązań jest dystrybutor wody źródlanej. Jakie dokładnie korzyści wiążą się z zamówieniem butli z wodą źródlaną i jej regularnymi dostawami? Poznaj 5 najważniejszych!

1. Regularne dostawy wody – wygoda dla pracodawcy

Więcej

Za ciepło czy za zimno? Jaka jest optymalna temperatura do pracy?

Za ciepło czy za zimno? Jaka jest optymalna temperatura do pracy?

Istnieje kilka czynników wpływających na komfort i efektywność pracowników – takich jak pozytywna atmosfera, poziom hałasu, dostęp do światła dziennego, napojów i… odpowiednia temperatura w miejscu pracy. Zgodnie z wymogami prawnymi to właśnie na pracodawcy spoczywa zagwarantowanie zatrudnionym osobom jak najlepszego poziomu temperatury, który zależy od rodzaju wykonywanego zajęcia. Podpowiadamy, jaka jest właściwa temperatura w biurze (i nie tylko!) i jak może oddziaływać na kondycję pracowników.

Więcej

Jak zorganizować spotkanie biznesowe – 6 dobrych praktyk

Jak zorganizować spotkanie biznesowe – 6 dobrych praktyk

Sposób organizacji eventu biznesowego jest w dużym stopniu uzależniony od specyfiki branży i celu spotkania. Inne oczekiwania mają osoby prowadzące negocjacje warunków współpracy, a inne – uczestnicy spotkania integracyjnego. Można jednak wyróżnić pewne uniwersalne praktyki, których wprowadzenie w życie usprawni organizację tego typu wydarzeń.

Więcej

Kultura organizacyjna – jej znaczenie w zarządzaniu firmą

Kultura organizacyjna – jej znaczenie w zarządzaniu firmą

Kultura organizacyjna to obok dokładnej strategii działania jeden z najważniejszych elementów składających się na sukces firmy. Mimo tego, że wspomnianemu aspektowi powinna być poświęcana duża uwaga, bywa on niekiedy bagatelizowany lub traktowany przez kadrę zarządzającą z pobłażaniem. W tym artykule przekonasz się, że kultura organizacyjna owocuje zauważalnymi korzyściami.

CZYM JEST KULTURA ORGANIZACYJNA?

Więcej

Praca w open space – wady i zalety

Praca w open space – wady i zalety

Świetny sposób na integrację zespołu albo zmora wszystkich pracowników korporacji – zdania na temat pracy w biurze open space są podzielone. Nic zatem dziwnego, że praca w open space ma tylu zwolenników, co przeciwników. Prawda – jak zwykle – leży po środku. Bez wątpienia takie biura mogą budować dobrą atmosferę w zespole, a także pobudzać kreatywność. To ważne, ponieważ okazuje się, że ze wszelkimi niedogodnościami pracy w open space można poradzić sobie w prosty sposób.

Więcej

JAK UBIERAĆ SIĘ DO PRACY? SPRAWDŹ PORADĘ EKSPERTA

JAK UBIERAĆ SIĘ DO PRACY? SPRAWDŹ PORADĘ EKSPERTA

Nieformalna marynarka, chinosy lub sztruksy, koszula z kołnierzem na guziczki… jeśli chcesz wyglądać w pracy elegancko, to garnitur nie jest jedynym wyjściem. Sportowa elegancja to styl szykowny i swobodny zarazem. Dzięki niemu możesz stworzyć profesjonalny wizerunek, bawiąc się estetyką. 

Więcej

JAK ZAPLANOWAĆ CELE NA 2017 - SPRAWDŹ TE SPOSOBY

JAK ZAPLANOWAĆ CELE NA 2017 - SPRAWDŹ TE SPOSOBY

Czy chciałeś w zeszłym roku rzucić palenie? Miałeś plan aby uprawiać sport regularnie? A może chciałeś zmienić pracę i więcej zarabiać? Noworoczne postanowienia mają to do siebie, że zazwyczaj po dwóch, trzech miesiącach zostają zarzucone, a Ty wracasz do stanu wyjściowego. Dlaczego tak się dzieje? Przyczyną nie jest brak silnej woli, ale sposób w jaki stawiamy sobie konkretne cele.  Oto kilka porad jak skutecznie zaplanować i zrealizować cele w 2017 roku.

1. Jak zacząć?

Więcej

JAK POLUBIĆ SZEFA? SPRAWDŹ TE 5 SPOSOBÓW

JAK POLUBIĆ SZEFA? SPRAWDŹ TE 5 SPOSOBÓW

To, jaki mamy kontakt z szefem i jak się z nim dogadujemy, wpływa na naszą motywację i samopoczucie w pracy. Jeśli polubisz swojego szefa, będziesz go szanował i cenił, łatwiej Ci będzie wykonywać swoje obowiązki i czerpać z nich satysfakcję. Co robić jednak, jeśli szef nie budzi naszej sympatii? Jak przekonać siebie do polubienia zwierzchnika? Sprawdź te sposoby.

Więcej

Pages