Jak rozwiązywać konflikty w biurze?

Eden - jak rozwiązywać konflikty w biurze?
Biuro jest nie tylko miejscem pracy, ale także polem relacji współpracowników i przełożonych. Kiedy dąży się do osiągnięcia wspólnego celu, wszystkim powinno zależeć na wypracowaniu skutecznej i przyjaznej komunikacji. Zdarza się, że w tym modelu powstają małe lub większe konflikty. Jakie mogą być ich przyczyny i jak rozwiązywać konflikty w grupie?
Więcej

10 sposobów na podniesienie kompetencji Twojego zespołu

Kompetencje zawodowe nie są stałe. Z upływem czasu mogą ulec zmianie zarówno nasze cechy osobowości i związane z nimi kompetencje miękkie, jak i poziom nabytych umiejętności, czyli kompetencje twarde. Ciągłe podnoszenie kompetencji pracownika powinno być ważne dla team leadera, bo jego rozwój będzie korzystny dla całej firmy. Sprawdź 10 najlepszych sposobów na rozwijanie umiejętności pracowników.
Więcej

Usprawnienie komunikacji w firmie

Usprawnienie komunikacji w firmie
„Sztuka komunikacji jest językiem przywództwa”, zauważył kiedyś James C. Humes, wieloletni autor przemów dla prezydentów USA. Sprawna komunikacja w firmie to jednak nie tylko kwestia porozumiewania się na linii zarząd-podwładni, lecz także przepływu informacji między zespołami pracowników. Co zrobić, by w Twoim miejscu pracy przekazywanie informacji przebiegało bez problemów? Dzięki nam codzienność Twojego biura nie będzie przypominała zabawy w głuchy telefon!
Więcej

Corporate wellness w praktyce

Corporate wellness to zarządzanie pracownikami firmy uwzględniające dbanie o ich zdrowie i samopoczucie. Idea ta zdobyła popularność w Stanach Zjednoczonych w latach 80. jako sposób na zmniejszenie kosztów związanych z niedyspozycją chorobową pracowników. Obecnie z różnych form corporate wellness korzysta ok. 80% zachodnich przedsiębiorstw. Dlaczego? Zobacz, co w idei dbania o zdrowie pracowników jest tak korzystne dla miejsca pracy.
Więcej

Jak skutecznie walczyć z syndromem wypalenia zawodowego?

Jak skutecznie walczyć z syndromem wypalenia zawodowego?

Syndrom wypalenia zawodowego (in. syndrom burnout) jest spowodowany ciągłym stresem i przepracowaniem. Skutkami tego syndromu są narastające problemy w pracy, które mogą doprowadzić do zwolnienia, a także kłopoty ze zdrowiem. Jak rozpoznać syndrom „burnout” i co zrobić, aby nie przerodził się w depresję? Zobacz, jak walczyć z wypaleniem zawodowym.

Więcej

5 sposobów na efektywną przerwę w pracy

5 sposobów na efektywną przerwę w pracy
Osobie zatrudnionej na cały etat w oparciu o umowę o pracę przysługuje minimum 15 minut przerwy. Jeśli jednak pracownik obsługuje komputer, może skorzystać z 5-minutowego odpoczynku od ekranu. Właściciele film przestrzegają tych zasad, ponieważ regularne przerwy zmniejszają zmęczenie i sprawiają, że pracownicy są bardziej skupieni na wykonywaniu swoich zadań. Jak najlepiej wykorzystać wszystkie wolne minuty w ciągu dnia? Poznaj 5 najlepszych sposobów.
Więcej

Zarządzanie talentami w firmie – dobre praktyki

Zarządzanie talentami w firmie – dobre praktyki

Zgodnie z raportem „HR Trendy” przygotowanym przez Deloitte w 2014 roku – jednym z kluczowych obszarów, na których powinny skupiać się firmy, jest budowanie kompetencji pracowników i efektywne zarządzanie talentami. Współczesna szkoła zarządzania głosi bowiem, że pracownicy stanowią istotną część kapitału przedsiębiorstwa. Warto zatem wiedzieć, jak efektywnie pokierować ich rozwojem.

Więcej

5 sposobów na poprawę koncentracji w pracy

5 sposobów na poprawę koncentracji w pracy

Z badań TNS wynika, że co czwarta młoda osoba (18–35 lat) ma problemy z koncentracją w pracy. Szczególnie trudne są godziny poranne i popołudniowe, kiedy ok. 20% młodych Polaków traci koncentrację. Praca w open space, nieustannie dzwoniący telefon i dziesiątki maili dziennie wpływają na efektywność wykonywania obowiązków. Jak temu zaradzić? Zdradzamy 5 skutecznych sposobów na zwiększenie skuteczności w pracy.

Więcej

Jak pisać oficjalne maile krok po kroku – poznaj tajniki służbowej korespondencji

Jak pisać oficjalne maile krok po kroku – poznaj tajniki służbowej korespondencji

W trakcie pracy biurowej, podczas wysyłania CV lub w bezpośrednim kontakcie z klientem – sytuacje, w których musisz pisać oficjalne maile, przytrafiają się wielokrotnie, dlatego warto znać zasady prowadzenia służbowej korespondencji. Czy wiesz, jak zacząć maila oficjalnego oraz co powinien zawierać? Zobacz, jak stworzyć e-mail zgodny zarówno z zasadami pisowni, jak i etyką językową. 

Więcej

5 ARTYKUŁÓW DZIĘKI KTÓRYM ZWIĘKSZYSZ POZIOM MOTYWACJI W PRACY

5 ARTYKUŁÓW DZIĘKI KTÓRYM ZWIĘKSZYSZ POZIOM MOTYWACJI W PRACY

Deszczowe, chłodne dni, za oknem ciemne chmury, a w pracy kolejne wyzwania którym trzeba sprostać. Jeżeli zauważyłeś u siebie gwałtowny spadek nastroju i zaczynasz odliczać dni do weekendu – to znak, że potrzebujesz motywacyjnego zestawu ratunkowego. Oto 5 najlepszych artykułów, dzięki którym odzyskasz równowagę, zwalczysz jesienny spleen a Twoja kariera nabierze tempa. Do dzieła!

Więcej

Pages