uslugi dostawy wody Eden
Dostawy
Instalacja
DOK
Serwis techniczny
dostawy wody

Dostawy wody

  • Każda dostawa wody do biura i firmy jest realizowana zgodnie z Twoimi indywidualnymi preferencjami, dopasowana do zapotrzebowania na wodę w Twojej firmie i możliwości magazynowania butli z wodą.
  • Ustalamy częstotliwość dostaw co 2, 4 lub 8 tygodni, a wraz z dostawą wody odbieramy puste butle, które poddajemy procesowi czyszczenia, sanityzacji i ponownego napełniania w rozlewniach.
  • Woda źródlana Eden, która trafia do Twojej firmy, pochodzi ze starannie wybranych źródeł i posiada wszystkie certyfikaty jakości wymagane polskim prawem.
Instalacja dystrybutora filtrującego wodę

Instalacja dystrybutora filtrującego wodę

Instalacja dystrybutora filtrującego przeprowadzana jest bezpłatnie przez profesjonalnych techników, jest szybka i bezproblemowa.

Zainstalowanie dystrybutora wody filtrowanej będzie możliwe jeśli:

  • sieć wodociągowa będzie spełniać ogólne wymogi dotyczące wody pitnej
  • w miejscu instalacji będzie znajdować się gniazdo elektryczne - maksymalna odległość 1,5m
  • w miejscu instalacji będzie dostęp do sieci wodociągowej - odległość 10m
  • temperatura w rurociągu nie będzie przekraczać 30°C, a ciśnienie wody nie będzie mniejsze niż 1 bar

W Eden Springs stosujemy specjalne zabezpieczenia, które minimalizują ryzyko awarii:

  • reduktor ciśnienia - na wypadek wahań ciśnień wody
  • system blokady wodnej WATER BLOCK zabezpieczający przed niekontrolowanym wyciekiem
  • reset blokady wodnej
  • adapter łączący przewód wodny z dystrybutorem.

Skontaktuj się z nami, jesli chcesz wiedzieć więcej o dystrybutorach filtrujących.

Instalacja dystrybutora filtrującego wodę

Sanityzacja dystrybutorów

Sanityzacja, czyli inaczej usługa Eden Fresh Service, to obowiązkowa usługa wykonywana co pół roku przez wyspecjalizowanego pracownika Eden Springs, polegająca na wymianie wszystkich części dystrybutora mających kontakt z zimną wodą. Aby poznać szczegóły oraz dowiedzieć się, dlaczego regularna sanityzacja jest tak ważna, kliknij TUTAJ>> i zobacz film.

Rozwiązywanie problemów i usuwanie usterek

Zależy nam na zapewnieniu profesjonalnej obsługi. Chcemy być zawsze blisko Twoich potrzeb.

Usterka dystrybutora? Zobacz film i rozwiąż problem!

Przygotowaliśmy materiały, które umożliwią Ci samodzielne rozwiązanie ewentualnych problemów z urządzeniem. 

Materiały są dostępne TUTAJ>>

Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta

Masz pytania związane z użytkowaniem dystrybutorów wody lub ekspresów do kawy?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych standardów obsługi? 

Skontaktuj się  z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo, wysyłając wiadomość na adres: dok@pl.edensprings.com lub telefonicznie pod numerem 22 735 52 00.

Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00.

Objaśnienie pozycji na fakturze wraz z opisem znajdziesz TUTAJ>>