Ten Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian w ustawieniach przeglądarki, oznacza, że pliki cookies zostaną zapisane w pamięci Urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.
Eden Springs the water and coffee company
Customer login
Eden Oferta do firmyObsługaPromocjePrzyjemniej w pracyO nasStrefa Klienta

Home Obsługa Pytania i odpowiedzi Pytania - dostawy wody źródlanej


Pytania i odpowiedzi – Dystrybutory i woda Eden



DYSTRYBUTORY WODY I BUTLE - serwis i instrukcje obsługi


1. Ustawienie dystrybutora wody
Dystrybutor należy zainstalować w miejscu z dobrą wentylacją, tak by wolna przestrzeń wokół niego wynosiła minimum 5 cm.

Temperatura otoczenia w miejscu pracy urządzenia nie powinna być niższa niż 0oC.
Nie należy instalować dystrybutora ani przechowywać butli z wodą w miejscach mocno nasłonecznionych, w pobliżu źródeł ciepła lub roślin oraz w pomieszczeniach zapylonych.

2. Instalacja i uruchomienie dystrybutora wody
Pierwsza instalacja i uruchomienie urządzenia przeprowadzane są przez naszego przedstawiciela.
Chcąc przenieść urządzenie w inne miejsce należy:
Zdjąć butlę z wodą, nawet jeśli jest w niej woda, wyłączyć funkcję grzania, odłączyć od prądu i opróżnić ociekacz.
Podczas przestawiania lub transportu, urządzenie musi znajdować się zawsze w pozycji pionowej, a przed jego ponownym uruchomieniem należy odczekać 15 minut.
Urządzenie powinno być podłączone do gniazdka z bolcem ochronnym.
Przed nałożeniem butli trzeba zerwać z kapsla naklejkę zabezpieczającą.
Po nałożeniu pełnej butli należy wcisnąć kranik wody gorącej (czerwony), a następnie kranik wody zimnej (niebieski) i trzymać do momentu pojawienia się pełnego strumienia wody.
Należy odczekać, aż w butli przestaną pojawiać się pęcherzyki powietrza, a następnie podłączyć urządzenie do prądu.
Włącznik grzania znajdujący się z tyłu urządzenia wystarczy przełączyć z pozycji ""0"" na ""1"".
Po około 20 minutach należy sprawdzić, czy urządzenie grzeje i chłodzi wodę.

W przypadku pojawienia się nieprawidłowości w pracy urządzenia dozującego, prosimy o kontakt z infolinia 801 222 888 (pon.-pt., w godz. 8.00-18.00)

Zamknij




Butlę należy wymienić od razu po jej opróżnieniu.
Zdjąć pustą butlę z urządzenia dozującego podnosząc ją energicznie do góry.
Górną powierzchnię nowej butli przetrzeć czystą ściereczką.
Zerwać z kapsla naklejkę zabezpieczającą.
Trzymając butlę za rączkę należy ją odwrócić do góry dnem i nałożyć na iglicę dystrybutora wody.

Zamknij




Nie wolno używać butli do płynów innych niż woda źródlana Eden.
Butle, zarówno pełne jak i puste, należy przechowywać w czystym i chłodnym pomieszczeniu zabezpieczonym przed wpływem czynników atmosferycznych i niedostępnym dla zwierząt, chroniąc je przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Fabrycznie zamkniętą butlę należy otworzyć tuż przed jej użyciem.

Zamknij




Korzystając codziennie z wody Eden i naszych dystrybutorów wody, należy pamiętać o zachowaniu podstawowych zasad higieny, które zapewnią bezpieczne korzystanie z krystalicznie czystej i zdrowej wody.
Nie należy dotykać wnętrza kapsla na butelce i końcówek kraników.
Nie należy zostawiać urządzenia dozującego bez butli.
Należy oczyszczać ociekacz.
Dbając o zdrowie naszych klientów i chcąc aby czuli się z nami bezpiecznie, Eden Springs przeprowadza dwa razy w roku sanityzację urządzenia dozującego.

Więcej o sanityzacji.

Zamknij




W przypadku wszelkich awarii związanych z dystrybutorem należy zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod numer telefonu 801 222 888 i podać numer Klienta. Nieodpłatnie specjalista ds. serwisu dokona naprawy na miejscu lub wymieni dystrybutor na nowy.

Zamknij




Jeżeli urządzenie było często używane, należy odczekać 15 minut na ostudzenie.

Zamknij




Obluzował się samouszczelniający się zawór przy nakrętce. Żadne działanie nie jest konieczne. Woda pozostała nienaruszona. Kiedy butla znajduje się w automacie, pozostaje ciągle zamknięta. Proszę nie podnosić butli, dopóki nie będzie pusta, inaczej woda wycieknie.

Zamknij




  • Należy sprawdzić, czy dystrybutor jest podłączony do prądu.
  • Należy zweryfikować, czy przełącznik z tyłu dystrybutora wody jest w pozycji „1”. Jeśli jest w pozycji „0”, należy włączyć przełącznik na pozycję „1”. Po około 20 minutach z kranika z powinna płynąć ciepła woda.


Zamknij




  • Niektóre dystrybutory wody mogą od czasu do czasu pracować głośniej podczas podgrzewania lub chłodzenia wody. Jest to normalne zjawisko, które po krótkiej chwili ustąpi.
  • Jeśli dystrybutor jest ustawiony na nierównej powierzchni, może pracować głośno. W takim przypadku należy wypoziomować urządzenie stawiając je na równej i płaskiej powierzchni.


Zamknij




Należy wyjąć odpowietrznik (odpowietrznik znajduje się w kołnierzu dystrybutora, w miejscu gdzie zakłada się butlę i wciśnięty jest na jego obrzeżach. Ma kształt koła bądź półkola) i włożyć go ponownie przy wymianie na nową pełną butlę wody, pod warunkiem, że od wyjęcia odpowietrznika minęło przynajmniej 48 godzin potrzebne do wyschnięcia odpowietrznika.

Zamknij




Sanityzacja, czyli inaczej usługa Eden Fresh Service to obowiązkowa usługa wykonywana 2 razy w roku przez wyspecjalizowanego pracownika Eden Springs, polegająca na wymianie wszystkich części dystrybutora mających kontakt z zimną wodą. Aby poznać szczegóły oraz dowiedzieć się, dlaczego regularna sanityzacja jest tak ważna, odwiedź stronę www.eden.pl/sanityzacja/ oraz zobacz nasz firm.

Zamknij



WODA ŹRÓDLANA:


Woda źródlana Eden dostarczana jest ze starannie wysyelekcjonowanych źródeł w Polsce.

Takie rozwiązanie zapewnia wydobycie bez nadmiernej eksploatacji oraz zapewnienie optymalnej dostawy,
tak by w jak najmniejszym stopniu wpływać na środowisko naturalne.

Poznaj nasze źródla.

Zamknij




Nasze rozlewnie podlegają ścisłej kontroli Sanepidu oraz naszych laboratoriów, które badają każdą partię wody.

Od 2002 roku wybrane przez nas rozlewnie posiadają certyfikaty amerykańskiej organizacji NSF,
promującej najwyższe standardy w przemyśle spożywczym, a także systemu HACCP
pozwalającego w porę wykryć i usunąć problemy powstałe w procesie produkcyjnym.

Więcej na temat certyfikatów jakości.

Zamknij



OFERTA I CENNIK:


Istnieją poniższe sposoby, aby zamówić wodę Eden:
  • dzwoniąc do Działu Telesprzedaży pod numer 0 801 222 444 (pn.-pt. w godz. 8.00-17.00),

  • wypełniając formularz kontaktowy - zostanie przedstawiona pełna oferta



Zamknij




Aby zapoznać się z aktualną ofertą firmy Eden prosimy zadzwonić do Działu Telesprzedaży pod numer telefonu 801 222 444 (pn.-pt. w godz. 8.00-17.00).

Zamknij




Przy złożeniu zamówienia na wodę Eden Klient wybiera jeden z pakietów bazowych. Co miesiąc płaci określoną kwotę za pakiet bazowy, w skład którego wchodzi: cena wynajmu dystrybutora wody (różne modele do wyboru), dwie 18,9 litrowe butle z wodą źródlaną, stojak na butle oraz pełen pakiet usług: dostawa co 4 tygodnie, serwis techniczny, opieka Działu Obsługi Klienta.

Zamknij




Ilość wody dostarczanej przez Eden zależy od potrzeb Klienta. Minimalna liczba wody to dwie butle 18,9-litrowe miesięcznie, wliczone w cenę pakietu bazowego. Przy zamówieniu do firmy lub biura większej ilości wody, oferujemy korzystniejsze ceny.

Zamknij




W pakiecie bazowym regularne dostawy wody co 4 tygodnie wliczone są w cenę. Jeśli zaistnieje nagła potrzeba dodatkowej dostawy, realizowana jest za dodatkową opłatą.

Zamknij




Przy zamówieniu dodatkowych butli ceny za butle spadają. Każda 3,4,5 butla kosztuje 16 zł, kolejna 6,7,8,9 - 14 zł, i każda kolejna 12 zł.

Jeśli w Państwa firmie lub oddziałach jest duże zapotrzebowanie na wodę dobrej jakości, proponujemy specjalną ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb. Oferta skierowana jest do Klientów, którzy zatrudniają powyżej 50 pracowników.

Zamknij






Pytania

Filtry do wody

Pytania

Ekspresy do kawy



Wyrażam zgodę na... pełna treść zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w bazie zbiorów danych osobowych Eden Springs Sp z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane przez Eden Springs Sp. z o.o. w celu archiwizacji, dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez spółki grupy kapitałowej Eden Springs samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o ochronie danych osobowych jest Eden Springs Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Perla 10. Dane osobowe mogą być udostępniane spółkom z grupy kapitałowej Eden Springs, jak i podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania, w tym celu wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kierować na adres: Eden Springs Sp. z o.o. 05-510 Konstancin- Jeziorna ul. Pułaskiego 2 z dopiskiem "Dane Osobowe".

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Eden Springs Sp. z o.o. informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Wyrażam zgodę na wykorzystywanie przez Eden Springs Sp. z o.o. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w tym telefonów i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art.172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne.
.

Strefa Klienta




       Oferta do firmy
       Obsługa
       Promocje
       O nas
       Przyjemniej w pracy
     Kontakt
  • Obsługa Klienta  801 222 888
  • Sprzedaż             801 222 444
  • Eden Springs Sp. z o.o.
    ul. Perla 10
    41-300 Dąbrowa Górnicza
      Dołącz